Stel hier direct je vraag

//Wil je weten wat Chris je te vertellen heeft? | Klik hier
Werkwijze.
Strak proces, veel verbeeldingskracht.

Onze werkwijze? Goed kijken. Béter kijken zelfs. En aandachtig luisteren. We leren de wereld van onze opdrachtgever grondig kennen zodat we je goed aanvoelen. We zouden bijna zeggen: we zijn de soulmates van je marketingafdeling. We verdiepen ons zorgvuldig in je doelen zodat je die met onze films bereikt.

We werken met een goed gestructureerd creatief proces. Met duidelijke afspraken, alle ruimte voor feedback, en één contactpersoon die jou op de hoogte houdt.

Heb je meerdere video’s nodig, dan plannen we de draaidagen zo dat we voor meerdere video’s tegelijk schieten. En als ze af zijn, helpen we om je doelgroep te bereiken. Da’s beter bekeken.


AXA Menno Bouwens

Menno Bouwens

Business Line Manager, AXA Home Security

Met onze films presenteren we ons echt anders dan anderen in onze markt.

Wij leveren producten waarmee je je huis veiliger maakt. Daarom wilden we met korte filmpjes laten zien dat mensen zorgeloos thuis kunnen zijn. We zochten contact met verschillende bureaus. Vanaf het begin was het zo dat Filmding onze wensen het best vertaalde in een aanbod. Naast de geplande films ontstond spontaan het idee voor de Vakantieklussers-campagne met video. Vanwege corona zouden veel mensen thuisblijven en gaan doe-het-zelven. Het Vakantieklussers-filmpje gaf precies de magic aan de campagne. Al is een filmpje kort, je geeft veel gevoel mee. Het Filmding-team heeft het goed opgepakt. Dat wekte vertrouwen. We hebben veel positieve reacties gehad op onze films. Hiermee presenteren we ons echt anders dan anderen in onze markt.

Ervaringen van klanten

Jouw videoproductie bespreken?

Met Filmding word je beter bekeken.


    Pre-productie

    Je aanspreekpunt voor het hele proces – van briefing tot oplevering – is de projectmanager. Die bewaakt planning en budget, zodat het team alle energie kan steken in een prachtige film. Vervolgens verzamelt de conceptdenker alle ingrediënten voor de taart, zoals de boodschap en beeldtaal. We werken het verhaal uit en stellen bij het maken van een animatie ook een storyboard op.

    Wij komen met voorstellen, en jij stuurt bij. Het is belangrijk dat iedereen uitgesproken kan zijn, zodat we niks over het hoofd zien. En dan zijn we klaar voor de productie! De oven is alvast voorverwarmd.

    • projectmanager
    • conceptdenker
    • copywriter

    Productie

    Het verhaal staat. Samen met jou kijkt de projectmanager of we goed op weg zijn. Intussen is er contact geweest met stemacteur, illustrator, camerateam en beheerders van opnamelocaties. De opnamen worden voorbereid en gedraaid.

    De filmmakers selecteren de beelden die het verhaal het best vertellen. Bij animatie worden de illustraties gemaakt en tot leven gebracht door onze animator. De voice-over wordt ingesproken en de muziek wordt gevonden. Nog een keer checken we of het product past bij de wensen die je eerder hebt benoemd. Ja? Dan leveren we de eerste versie bij je aan… Laten we de taart even voorproeven!

    • projectmanager
    • conceptdenker
    • filmmaker
    • animator

    Post-productie

    Ruik je dat? De appeltaart is bijna klaar om te delen met de wereld. Eén uitgesproken film, de enige in zijn soort, klaar om in de smaak te vallen. Maar voordat het publiek een puntje mag pakken, kijken we goed naar de afwerking: een kleine correctie hier en daar, sounddesign, kleurbewerking, misschien ondertiteling.

    Ben je er trots op, en wij ook? Dan is het tijd voor de oplevering. Aanschuiven! Terwijl de slagroom rondgaat, deelt onze marketingspecialist nog een extra advies met je. Zo weet je zeker dat de film goed werk voor je gaat doen.

    • projectmanager
    • conceptdenker
    • filmmaker
    • animator
    • marketingspecialist

    Of bekijk het in video