Stel hier direct je vraag

//Regisseur Chris vertelt je meer over onze werkwijze | Klik hier
Werkwijze
Strak proces met verbeeldingskracht

Goed kijken. En aandachtig luisteren. We leren de wereld van onze opdrachtgever grondig kennen zodat we je goed aanvoelen. In drie stappen verdiepen we ons zorgvuldig in jouw doelen voor een videoproductie met impact.

We werken met een gestructureerd creatief proces. Met duidelijke afspraken, alle ruimte voor feedback en één contactpersoon die jou op de hoogte houdt.

Heb je een videocampagne nodig, dan plannen we de draaidagen zo dat we voor meerdere video’s tegelijk schieten. En als ze af zijn, helpen we om je doelgroep te bereiken.


Stap 1: Pre-productie

Met onze werkwijze is je aanspreekpunt voor het hele proces – van briefing tot oplevering – de producer. Die bewaakt planning en budget, zodat het team alle energie kan steken in een prachtige film.

Vervolgens bedenkt de regisseur alle ingrediënten voor de film, zoals de boodschap en beeldtaal. We werken het verhaal uit in een script, voice-over of storyboard.

  • producer
  • regisseur
  • copywriter

Stap 2: Productie

Het verhaal staat. Intussen is er contact geweest met een stemacteur, illustrator, camerateam en beheerders van opnamelocaties. De opnames worden voorbereid en gedraaid.

De filmmakers selecteren de beelden die het verhaal het best vertellen. Bij animatie worden de illustraties gemaakt. Nog een keer checken we of het product past bij de wensen die je eerder hebt benoemd. Ja? Dan leveren we de eerste versie bij je aan.

  • producer
  • regisseur
  • filmmaker
  • animator

Stap 3: Post-productie

Voordat het publiek een premiere beleeft, kijken we goed naar de afwerking: een kleine correctie hier en daar, sounddesign, kleurbewerking, misschien ondertiteling.

Ben je er trots op, en wij ook? Dan is het tijd voor de oplevering. Terwijl de final wordt uitgeleverd, delen we extra distributie adviezen met je. Zo weet je zeker dat de film goed werk voor je gaat doen.

  • producer
  • regisseur
  • filmmaker
  • animator

Of bekijk het vanuit onze klant Jaga

Jouw videoproductie bespreken?

Met Filmding word je beter bekeken.




    Floor Beek

    (Voormalig) marketingmanager, de Rolf groep

    Dat kinderen de hoofdrol spelen, past helemaal bij onze filosofie.

    Onder de naam Parelpraatjes maakten wij samen met Filmding een reeks films, afgestemd op verschillende kanalen. We lieten kinderen onze producten testen en hierover vertellen. Dat kinderen de hoofdrol spelen, past helemaal bij onze filosofie, namelijk: elke dag het allerbeste uit ieder kind halen met onze onderwijsprofessionals. Filmding denkt prettig mee en onderhoudt de klantrelatie heel goed.

    Ervaringen van klanten