Stel hier direct je vraag

//Wil je weten wat Chris je te vertellen heeft? | Klik hier
Werkwijze.
Strak proces, veel verbeeldingskracht.

Onze werkwijze? Goed kijken. Béter kijken zelfs. En aandachtig luisteren. We leren de wereld van onze opdrachtgever grondig kennen zodat we je goed aanvoelen. We zouden bijna zeggen: we zijn de soulmates van je marketingafdeling. We verdiepen ons zorgvuldig in je doelen zodat je die met onze films bereikt.

We werken met een goed gestructureerd creatief proces. Met duidelijke afspraken, alle ruimte voor feedback, en één contactpersoon die jou op de hoogte houdt.

Heb je meerdere video’s nodig, dan plannen we de draaidagen zo dat we voor meerdere video’s tegelijk schieten. En als ze af zijn, helpen we om je doelgroep te bereiken. Da’s beter bekeken.


Nelis Bral

Head of Concept & Product development, Boost Group

Dit is een waardevolle toevoeging aan de communicatie met de consument.

Wij zijn thuis in customized storytelling. Zo hadden wij een groep karakters ontwikkeld voor een buitenlandse supermarktketen. Daarbij kijken we steeds: hoe kunnen we dat opvallend brengen? Onze vraag aan Filmding was om op een ludieke manier een storyline te creëren rond die karakters. 2D-animatie bleek een passende keuze. We hadden prettige besprekingen om tot het verhaal te komen. Daarna kwamen we met een strakke planning en vlotte communicatie tot een mooi resultaat. De supermarkt was ook heel enthousiast. Het is een waardevolle toevoeging aan de communicatie met de consument. De meerwaarde, vergeleken met print, is dat je gevoelsmatig meer losmaakt. Ook na de campagne hebben we nog baat bij de animatie, bijvoorbeeld in presentaties.

Ervaringen van klanten

Jouw videoproductie bespreken?

Met Filmding word je beter bekeken. We bellen je snel terug.