Stel hier direct je vraag

Hallo Josephine & Mirella,

Deze pagina is speciaal ingericht als ondersteuning
voor onze digitale Marcom-meeting.

We begeleiden jullie mondeling door de presentaties.

Agenda
Evaluatie
Resultaat
Mogelijke producties
Online presentatie
Afspraken

 


Videomarketingstrategie

In januari 2020 presenteerde we de uitkomst van de videomarketingstrategie. Het doel van een dergelijke flowchart is om inzicht te krijgen met welke films er invloed wordt uitgeoefend op een specifiek doel. Dit in relatie tot de content kalender en het aanleggen van een beelddatabank. Daarbij geldt dat op korte termijn de videoproducties kostbaarder zijn en op middellange termijn de kosten per video omlaag gaan.

Tevens komt er meer videocontent beschikbaar, wat ten goede komt aan de merkidentiteit en specifieke (sales, engagement) doelstellingen.

 


NutriHerb | Productteaser (Final)


NutriHerb | Casestudy (Final)


Wat hebben we nog meer opgeleverd?

Klant testimonial

Vlog Tom

Drone fotografie

Webinar video

 





Wat is er nog meer uit de beelddatabank te halen?

Corporate video 

Employer branding 

Research & design 

Product video’s 

Social video’s


Corporate film | Deel 1

Er wonen 7,5 miljard mensen op aarde.
Nog een paar decennia en we zijn met 9 miljard.
De groeiende wereldbevolking veroorzaakt een grote druk op voedselproductie.
Ieder bedrijf dat daar direct of indirect mee te maken heeft, staat voor een uitdaging.
Wij pakken deze uitdaging met beide handen aan.

Wij zijn Barenbrug.
Onze bijdrage aan de toekomst zit in de grond.
Sinds 1904 zorgt ons familiebedrijf voor ‘s werelds belangrijkste gewas: gras.

Gras is cruciaal om te voldoen aan de toenemende vraag naar voedsel voor mens en dier.
Ongeveer 20% van de vegetatie wereldwijd bestaat uit gras.
Het houdt de wereld groen… mooi… én voedzaam.

Het is bijvoorbeeld de belangrijkste bouwsteen voor voedzame zuivelproducten.


Corporate film | Deel 2

Gras dat is ontwikkeld op basis van de juiste balans van genetica en technologie, zorgt voor een gezonde koe die de best mogelijke melk geeft.

Vernieuwende en duurzame voeder- en grasoplossingen.
Daar staat Barenbrug voor.
Wij onderzoeken, innoveren en produceren op basis van nauwe samenwerking met veehouders.
Hun uitdagingen zijn onze uitdagingen, dus ons werk begint met luisteren.
Zo komen we tot oplossingen met toegevoegde waarde.

We wijken af van de gebaande paden en zoeken samen naar nieuwe mogelijkheden.
Met elkaar als Barenbruggers, met onze partners én met onze klanten.
Het resultaat is de voedingsbodem voor een gezonde toekomst.
Zo maken we het leven elke dag iets mooier.

Barenbrug. Make Life Beautiful.


Employer branding

Voor vrijwel elk bedrijf geldt: de mensen zijn de drijvende kracht. Zij zijn verantwoordelijk voor de producten en ontwikkelingen en zij zijn degene die met passie over hun vak praten.

Om gezicht te geven aan Barenbrug stellen wij voor om de medewerkers de spotlight te geven. In de vorm van bijvoorbeeld portretvideo’s.

 

 

 

 

 

 


Inspiratie | Portret - Tim


Inspiratie | Portret - Philippe


Research & Design

De website van Barenbrug draait nu vooral om de mooie producten en unieke USP’s die jullie te bieden hebben. Daarbij is weinig aandacht voor de wereld achter die producten, terwijl Barenbrug daar een hele bijzondere rol in heeft: het ontwikkelen en verbeteren van grassen.

Door middel van productie(s) over jullie Research & Design laten we zien dat Barenbrug een thought leadership positie heeft, verantwoordelijk is voor vernieuwingen en daarmee meewerkt aan een betere toekomst, dmv onder andere het verbeteren van de huidige grond en gewassen. En door beter om te gaan met natuurlijke uitdagingen als droogte, regen en toenemende vraag.


Productvideo's

Op de website is er veel aandacht voor Barenbrug producten en de bijbehorende USP’s. Dit is echter vooral geschreven tekst (met stock beeld, verpakking en overzichten). Korte, sprekende video’s die laten zien en daarmee bewijzen wat elk gras doet en kan, zal een overtuigende toevoeging zijn om jullie producten de aandacht te geven die ze verdienen.

 

 

 

 


Hoe gebruiken we beschikbare video content?

We adviseren het gebruik van een contentkalender. Met welk verhaal wil je welke doelgroep beïnvloeden en via welk kanaal gaat dit dan gebeuren.


Inhoud

Thumbnails zijn belangrijke visuals bij de start van een film. De inhoud dient relevant te zijn. Kritisch kijkend naar het YouTube-kanaal zien we dat veel informatie dubbel en overbodig is.

 

 

 

 

 


YouTube

Het kanaal wordt nu gebruikt als opslagplaats voor alles dat Barenbrug heet. Met een goede Thumbnail strategie ziet het er netter uit en zegt dit iets over de zorgvuldigheid waarmee Barenbrug opereert. Met de mappen-indeling kunnen kanalen gepromoot worden bij specifieke doelgroepen.


LinkedIn

Thumbnail:
Met het juiste beeld CTR verbeteren.
Direct posten:
De video’s zijn via Youtube gedeeld. Deel de video’s direct via Linkedin wegens afspeelmogelijkheden en presentatie.
Reacties?
Evaluatie na minimaal een week

 


Wil je ons beter leren kennen?

70+

Klanten

1.300+

Video's gemaakt

10.000+

Tosti's gegeten


Floor Beek

(Voormalig) marketingmanager, de Rolf groep

Dat kinderen de hoofdrol spelen, past helemaal bij onze filosofie.

Onder de naam Parelpraatjes maakten wij samen met Filmding een reeks films, afgestemd op verschillende kanalen. We lieten kinderen onze producten testen en hierover vertellen. Dat kinderen de hoofdrol spelen, past helemaal bij onze filosofie, namelijk: elke dag het allerbeste uit ieder kind halen met onze onderwijsprofessionals. Filmding denkt prettig mee en onderhoudt de klantrelatie heel goed.

Bekijk project
AXA Menno Bouwens

Menno Bouwens

Business Line Manager, AXA Home Security

Door onze video's presenteren we onszelf écht anders dan concurrenten.

Onze producten maken je huis veiliger. Met korte filmpjes wilden we laten zien dat je zorgeloos thuis kunt zijn. We zochten contact met verschillende bureaus. Filmding vertaalde onze wensen direct het best.

‘Al is een filmpje kort, je geeft veel gevoel mee’
Naast de geplande films, ontstond spontaan het idee voor de Vakantieklussers-campagne met video. De inzet van video gaf precies de ‘magic’ die de campagne nodig had. Al is een filmpje kort, je geeft veel gevoel mee. Hiermee presenteren we onszelf écht anders dan concurrenten.

Bekijk project