Stel hier direct je vraag

Topcon

Topcon maakt al jaren de meest geavanceerde technologie, maar bracht nog niet in beeld hoe hun technologie een verschil maakt voor hun gebruikers. Ieder jaar bespreken we de videomarketingstrategie en stellen we oplossingen voor op basis van hun doelstellingen.

In de case study over onze samenwerking vertelt o.a. de marketingmanager over deze aanpak en leer je meer over hoe Topcon steeds meer resultaat boekt met de inzet van video.

  • 2D-/3D Animatie
  • Bedrijfsfilm
  • beursvideo
  • Case study
  • Company branding
  • Employer branding
  • Instructiefilm
  • Productfilm
  • Testimonial

Bijzonder aan dit project

Als vaste filmpartner hebben we samen met Topcon een effectief videomarketingstrategie opgesteld. We werken actief samen met communicatiebureaus om steeds weer de campagne aanpak te verbeteren.

De langdurige samenwerking leidt tot een verhoogde kwaliteit van het videomateriaal door de jaren heen. Intussen neemt Filmding ook het initiatief voor nieuw werk, omdat we Topcon inmiddels goed kennen en de trends van de markt begrijpen.

De resultaten voor de klant

Samen met Topcon maken we sinds 2014 jaarlijks gemiddeld 100 video’s met een internationale distributie in diverse talen.

Met de video’s heeft Topcon een gezicht gekregen in Europa. Bijvoorbeeld met behulp van case studies, employer branding-films maar ook beursfilms en social video content. Inmiddels werken we ook in Rusland en de Emiraten.

Michiel van Haaften, Creative Manager EMEA, Topcon Positioning Group

‘Het team denkt kritisch mee over onze videomarketingstrategie en ondersteunt ons bij onze visuele uitingen.’

Testimonial Topcon

Wil jij zelf aan de slag?

Wij helpen je succesvol zijn met videomarketing | videoproductie


    Vergelijkbare samenwerkingen

    //company-branding //employer-branding //explainer-video
    //beursvideo //company-branding //productfilm //video-marketing-strategy

    Zelf goed voorbereid aan de slag?

    Vraag het gratis briefingdocument aan.