Stel hier direct je vraag

Zo zorg je voor een doelgerichte videoproductie


In 6 duidelijke stappen

Om ervoor te zorgen dat je jouw doelstellingen met video bereikt, zetten we de SOSTAC-methode in. Daarmee werk je in 6 concrete stappen aan een uniek beeldverhaal dat jouw doelgroep aanspreekt. In de video hierboven ontdek je wat die stappen zijn – en zie je een mooi voorbeeld.

 

 

 

 


Onderscheidend vermogen

Je begint door bijvoorbeeld te kijken welke vragen er leven bij jouw doelgroep. En waar je concurrentie kansen laat liggen. Van daaruit kun je specifieke doelen formuleren, taken verdelen en precies de video produceren die je nodig hebt. Een video die bovendien past bij de unieke identiteit van jouw bedrijf – en zo een sterk onderscheidend vermogen heeft.

 

 

 


Dit is deel 2 uit onze serie over de kracht van video

  1. Waarom is video het krachtigste marketingmiddel?
2. Hoe kom je tot een doelgerichte videoproductie?
3. Hoe overtuig je jouw leidinggevende van video?
4. Top-of-mind blijven dankzij video
5. De juiste video op het juiste moment
6. Zo maak je de beste film voor jouw doelgroep
7. Maximaal resultaat met jouw videobudget
8. Budgetoptimalisatie en strategische keuzes
9. Zo maak je snel een goed begin met video
10. Zo vind je de leverancier die bij jou past
11. Waarom co-creatie goud waard is in videoproducties
12. Een overzicht van praktische tips


Meer kennis en inspiratie opdoen?

Vragen? Stel ze aan onze film- en marketingspecialisten