Stel hier direct je vraag

Beste Marco,

Deze pagina is speciaal ingericht ter ondersteuning van onze digitale kennismaking.
Hieronder vind je video’s ter inspiratie.

Groet,
André Ansems

 

 

 


Filmding | Showreel


Jaga - Brand identity

Jaga is wereldwijd één van de meest vooraanstaande partijen op het gebied van design radiatoren. In 2019 zijn we een campagne gestart waarbij film ingezet wordt om het merk te laden. De videoproducties worden opgeleverd in vijf talen en gebruikt in 35 landen.

Dit jaar staan er 10 opnamedagen gepland voor casestudies, klantreferenties, training-/supportvideo’s, rondleiding fabriek, corporatefilm, bedrijfsfilm, social video’s e.d. Hiervoor bezoeken we diverse locaties in 4 landen. In 2021 breiden we het aantal casestudies en klantreferenties verder uit.

De productvideo Jaga Strada Hybrid geeft aan hoe we dit doen in een B2B2C-markt.


Productvideo | B2C


Thetford | Employer branding

Het werven van 10 engineers is al een behoorlijke uitdaging. Vraag je ze vervolgens om WC-potten voor in campers en caravans te ontwerpen, dan zul je heel wat uit de kast moeten halen om mensen daar enthousiast voor te krijgen.

Filmding werkt al jaren voor Thetford, maar deze uitdaging verdiende net wat meer aandacht. We kwamen met het concept “Werken bij Thetford, is als elke dag op vakantie zijn”. De openingsscene bleek een schot in de roos. Naast dat we het vrije-gevoel van Thetford wisten vast te leggen, wisten we de dynamiek van de afdeling goed weer te geven.

De campagne is online uitgezet met verschillende social post en presteerde zowel intern als extern boven verwachting.


Wervingsfilm


Filmding - Casestudy Thetford


Autotaalglas | Advertisement

In 2017 starten we voor het eerst voor Autotaalglas met het maken van training-/narrowcastingvideo’s. Deze werden ingezet om consumenten uit de werkplaats te weren en tijdens het wachten uit te leggen wat de werkzaamheden zijn die aan hun auto werden verricht. Intern werden video’s gebruikt voor trainingsdoeleinde zodat er een minimale kwaliteit standaard gewaarborgd wordt.  

In de laatste opdracht hebben we een serie video’s opgeleverd waarin we de expertise van Autotaalglas duidelijk zichtbaar maakte. Deze serie video’s werden actief gepromoot via Linkedin, Facebook en YouTube.

Een dergelijke video laten we ook graag zien als voorbeeld voor productvideo’s.


Social Media Campagne


Nog wat extra voorbeelden

Hieronder een aantal referentie projecten.



Topcon | Provinciehuis Antwerpen


Praxis Automation | Bedrijfsfilm


Cyclomedia | Beursstand


Filmding College #20 - Hightlite


Wil je ons beter leren kennen?

70+

Klanten

1.300+

Video's gemaakt

10.000+

Tosti's gegeten


Floor Beek

(Voormalig) marketingmanager, de Rolf groep

Dat kinderen de hoofdrol spelen, past helemaal bij onze filosofie.

Onder de naam Parelpraatjes maakten wij samen met Filmding een reeks films, afgestemd op verschillende kanalen. We lieten kinderen onze producten testen en hierover vertellen. Dat kinderen de hoofdrol spelen, past helemaal bij onze filosofie, namelijk: elke dag het allerbeste uit ieder kind halen met onze onderwijsprofessionals. Filmding denkt prettig mee en onderhoudt de klantrelatie heel goed.

Bekijk project