Stel hier direct je vraag

Hallo Elwin,

Om jullie de kracht van video te laten zien
delen we inspirerend werk waar we trots op zijn.

 

Deze pagina is speciaal ingericht ter ondersteuning
van de pitch op 03-02 bij jullie op kantoor.

 

Bedankt voor de prettige kennismaking.

 

Monja van Deurzen
Producer & sales Filmding

Filmding | Showreel


Jaga - Brand identity

Jaga is wereldwijd één van de meest vooraanstaande partijen op het gebied van design radiatoren. Duurzaamheid en innovatie lopen als een rode draad door de bedrijfsvoering. In 2019 is er een campagne gestart en sindsdien wordt film ingezet om het merk te laden. De videoproducties worden opgeleverd in vijf talen en ingezet in 35 landen.

Producties die reeds zijn opgeleverd: casestudies, klantreferenties, training-/support video’s, rondleiding fabriek, corporate film, kernwaarden films, social video’s en meer. Hiervoor bezochten we diverse locaties in 4 landen. In 2021 breiden we het aantal casestudies en klant referenties verder uit.

Na de uitwerking van een videomarketingstrategie is er een advies uitgebracht voor welke type video’s benodigd waren gekoppeld aan doelgroep en de momenten in de klantreis. Hieronder is een van de kernwaarden films ‘Dream a future’ waar we een van de oprichters volgen en meegevoerd worden in zijn gedachten en dromen voor de toekomst.


Jaga | Dream a future


Concept | MHB

Short story:

Het is er altijd, het doet alles groeien en het raakt ons allemaal. Deze film laat je weer voelen wat licht voor ons betekent. Licht krijgt de hoofdrol. Het komt in beweging, als de motor voor comfort, elegantie, ontwerp vrijheid en creatie.

Concept titel:

Levend Licht 

 

Voor de complete presentatie incl. moodboards verwijs ik je naar de hand-out en de voice-over tekst en treatment/scenario.


Filmding | social video


Social video content

Om zoveel mogelijk rendement te realiseren is het belangrijk om voorafgaand aan de productie(s) na te denken over alle social uitingen. Met een doordachte aanpak en een goede voorbereiding levert Filmding niet alleen bijv. een corporate film of een case study maar bieden we ook de mogelijkheid om het materiaal op andere manieren in te zetten. Denk hierbij aan korte video snippets van 15-30 sec. voor employer branding doeleinden, teasers voor een event of campagne of het re-editen van bestaand beeldmateriaal.

Filmding presenteert een creatief audiovisueel concept met verschillende social formats. Video scoort het beste op alle social kanalen dus zorg dat je opvalt met bewegende content. Van geanimeerde teksten in foto’s tot compilaties (behind-the-scenes) video’s, alles is mogelijk. In het proces bekijken we de huidige kanalen, de concurrentie en bieden we aan de hand van doelen een beeldtaal perspectief met een onderscheidend vermogen. Wij werken met (maatwerk) pakketten. Meer informatie (o.a. prijslijst en aanpak) is op verzoek beschikbaar.


Extra materiaal ter inspiratie

Voor Tummers hebben wij een header video geproduceerd voor de werken bij site. De video betreft een sfeervolle registratie van het productieproces en de mensen achter Tummers. Deze video is opgeknipt en ook in andere formaten aangeleverd voor bijvoorbeeld social doeleinden. Het materiaal is tevens opnieuw in te zetten bij een volgend project voor de bedrijfsfilm die we voor Tummers gaan produceren.


Tummers | header werken bij


Wij zijn Filmding

Bij Filmding brengen we steeds het beste van twee werelden bij elkaar. 

Je merkt het aan de manier waarop we werken: in een sterke structuur mét ruimte voor verwondering. Je merkt het als we jouw verhaal in beeld brengen: het is inhoudelijk raak én spreekt tot de verbeelding. En je merkt het aan wat ons werk je oplevert: enthousiaste kijkers én een onderscheidend merk. Da’s beter bekeken.

Ratio en emotie. Denken en maken. Marketing en filmkunst. Voor ons is het allemaal als yin en yang. We zijn je filmpartner met marketingkennis: we denken strategisch en creatief met je mee. Daarom organiseren we ook inspirerende kennissessies en workshops.


Filmding | Roadmovie


Wil je ons beter leren kennen?

70+

Klanten

1.300+

Video's gemaakt

10.000+

Tosti's gegeten


Filmding videoproductie testimonial Michiel van Haaften

Michiel van Haaften

Creative Manager EMEA, Topcon Positioning Group

Sterke films die ons helpen bij onze positionering.

Wij werken al een aantal jaar tevreden samen met Filmding. Het team denkt kritisch mee over onze videomarketingstrategie en ondersteunt ons bij onze visuele uitingen. Samen pakken we vele projecten in binnen- en buitenland op. Het resultaat: sterke films die ons helpen bij onze positionering.

Bekijk project