Stel hier direct je vraag

Hallo Imke,

Deze pagina is speciaal ingericht als ondersteuning
voor onze digitale kennismakingspresentatie.

Ik begeleid je mondeling door de presentatie.

 

Monja van Deurzen

Producer & sales Filmding

 

 

 


Filmding | Showreel


Jaga - Brand identity

Jaga is wereldwijd één van de meest vooraanstaande partijen op het gebied van design radiatoren. In 2019 zijn we een campagne gestart waarbij film ingezet wordt om het merk te laden. De videoproducties worden opgeleverd in vijf talen en gebruikt in 35 landen.

Dit jaar staan er 10 opnamedagen gepland voor casestudies, klantreferenties, training-/supportvideo’s, rondleiding fabriek, corporatefilm, bedrijfsfilm, social video’s e.d. Hiervoor bezoeken we diverse locaties in 4 landen. In 2021 breiden we het aantal casestudies en klantreferenties verder uit.

De productvideo Jaga Strada Hybrid geeft aan hoe we dit doen in een B2B2C-markt.


Productvideo | B2C


Barenbrug | Case video's

Voor Barenbrug produceerde Filmding een case video, testimonial en een teaser om het product Nutriherb onder de aandacht te brengen bij de doelgroep.

Barenbrug verkoopt niet alleen grassoorten maar ze geven ook advies over welke mix te gebruiken passend bij het doel.  Middels gedegen onderzoek in eigen huis (research and development afdeling) naar nieuwe grassoorten die blootgesteld worden aan extreme omstandigheden weet Barenbrug als geen ander hoe complex het is om de juiste grassoort te kiezen. Deze case video en ondersteunend campagne materiaal is online uitgezet in verschillende social posts en platformen.


Barenbrug | case study Nutriherb


Hydrozorg - Casestudy

Filmding werkt graag voor top 5 bedrijven in hun sector. Meestal zijn dit grote gestructureerde organisaties met een (inter)nationaal karakter. In het geval van Hydrozorg ligt dit anders. Dit ambitieuze Zeeuwse bedrijf wist een grootschalige tender te winnen en wilde dit project op beeld vastleggen om andere grote organisaties aan te tonen dat ze dergelijke omvangrijke projecten aan kunnen met 35 medewerkers.

Voor dit project mochten we 3 dagen op pad in een periode van 2 maanden. Omdat dit budgettair aardig doortelt hebben we geadviseerd om de casestudy documentair te filmen. Hierdoor kan het beeldmateriaal ook nog op andere manieren gebruikt worden. Cumulatief werden de kosten hoger, maar de kosten per video gingen fors omlaag. Met meer investering werd er meer bereikt en uiteindelijk flink bespaart.

Deze Zeeuwse ondernemer heeft het beter bekeken!

 


Klantreferentie


Nog wat extra voorbeelden

Na aanleiding van onze kennismaking heb ik onderstaande video’s en onze animatie showreels toegevoegd.


Filmding | Animatie showreel


Filmding | Motion graphic showreel


Filmding | Roadmovie


Wil je ons beter leren kennen?

70+

Klanten

1.300+

Video's gemaakt

10.000+

Tosti's gegeten


Floor Beek

(Voormalig) marketingmanager, de Rolf groep

Dat kinderen de hoofdrol spelen, past helemaal bij onze filosofie.

Onder de naam Parelpraatjes maakten wij samen met Filmding een reeks films, afgestemd op verschillende kanalen. We lieten kinderen onze producten testen en hierover vertellen. Dat kinderen de hoofdrol spelen, past helemaal bij onze filosofie, namelijk: elke dag het allerbeste uit ieder kind halen met onze onderwijsprofessionals. Filmding denkt prettig mee en onderhoudt de klantrelatie heel goed.

Bekijk project