Stel hier direct je vraag

Hallo Maurice,

Ik had je beloofd een aantal recente video’s toe te sturen. 

Voor het gemak en de context waarin ze zijn gemaakt, heb ik er een aantal voor je verzameld en op deze pagina gezet.

Als er nog iets ontbreekt dat je graag wilt zien van ons, laat het dan gerust even weten.

Groeten,


Prikkelende Sprinter

 

 

 


Filmding | Roadmove


Jaga - Brand identity

Jaga is wereldwijd één van de meest vooraanstaande partijen op het gebied van design radiatoren. In 2019 zijn we een campagne gestart waarbij film ingezet wordt om het merk te laden. De videoproducties worden opgeleverd in vijf talen en gebruikt in 35 landen.

In 2020 zijn er 10 opnamedagen geweest voor casestudies, klantreferenties, training-/supportvideo’s, rondleiding fabriek, corporatefilm, bedrijfsfilm, social video’s e.d. Hiervoor bezochten we diverse locaties in 4 landen. In 2021 hebben we het aantal casestudies en klantreferenties verder uitgebreid, social content gemaakt en gaan we van start in Noord America.

De productvideo Jaga Strada Hybrid geeft aan hoe we dit doen in een B2B2C-markt. Voor de B2B-markt deel ik de fabrieksimpressie. Inmiddels zijn we genomineerd voor de BONK-Award voor hun corporate film en kernwaarden video’s.


JAGA - Productvideo


JAGA - Fabrieksimpressie


JAGA - Corporate film


JAGA - Kernwaarden 3|5 - Create Emotion


Topcon | 5 Islands Norway

In 2014 zijn we begonnen met het maken van de eerste casestudy voor Topcon Nederland. De film werd goed bekeken en heeft ons geïntroduceerd bij Topcon Europe. Het bleek de start van een langdurige samenwerking. Sindsdien filmen we jaarlijks 10-15 casestudies. Leveren we tussen de 80-120 video’s per jaar op voor diverse toepassingen; beursvideo’s, bedrijfspresentaties, website, social media, events etc.

Naast het filmen, conceptualiseren en plannen, maken wij de selectie van geschikte casestudies, regelen wij de 6 vertalingen per video, schrijven we de Insightpage en regelen we de foto’s. Per week is er uitvoerend overleg, per maand is er met managers overleg over de voortgang en per kwartaal rapporteren we de budgetten en voortgang op C-Level.

De voortgang wordt getoetst aan het, door Filmding geschreven, global videomarketingplan. In dit document staat onder andere welke film voor welk doel wordt gemaakt, welke kwaliteit van filmen daarvoor nodig is (dus ook welk budget) en hoe de films gebruikt dienen te worden. Een vergaande samenwerking met als resultaat een sterke positionering, de laagst mogelijke productiekosten en hoogst haalbare efficiency.

Casepagina

Casestudy


Autotaalglas | Advertisement

In 2017 starten we voor het eerst voor Autotaalglas met het maken van training-/narrowcastingvideo’s. Deze werden ingezet om consumenten uit de werkplaats te weren en tijdens het wachten uit te leggen wat de werkzaamheden zijn die aan hun auto werden verricht.

Intern werden video’s gebruikt voor trainingsdoeleinde zodat er een minimale kwaliteit standaard gewaarborgd wordt.

In de laatste opdracht hebben we een serie video’s opgeleverd waarin we de expertise van Autotaalglas duidelijk zichtbaar maakte. Deze serie video’s werden actief gepromoot via Linkedin, Facebook en YouTube.

Een dergelijke video laten we ook graag zien als voorbeeld voor productvideo’s.


Social Media Campagne


de Rolf Groep | Employer branding

Eén van Nederlands meest innovatieve bedrijven op het gebied van onderwijsmateriaal is de Rolf Groep. Met meerdere locaties en honderden collega’s in verschillende disciplines was het nodig om een werkenbij-website te bouwen.

Als preferred supplier maakte Filmding onlangs 8 video’s in 6 opnamedagen; Bedrijfsfilm, Employer branding video, drie profielvideo’s, drie portretvideo’s en een productvideo. Uit de opgebouwde beelddatabank kunnen nog tal van social video’s gemaakt worden.

Om dit project af te ronden dienen we nog 2 opnamedagen
te plannen voor 5 à 6 portretvideo’s.


Portretvideo


Thetford | Employer branding

Het werven van 10 engineers is al een behoorlijke uitdaging. Vraag je ze vervolgens om WC-potten voor in campers en caravans te ontwerpen, dan zul je heel wat uit de kast moeten halen om mensen daar enthousiast voor te krijgen.

Filmding werkt al jaren voor Thetford, maar deze uitdaging verdiende net wat meer aandacht. We kwamen met het concept “Werken bij Thetford, is als elke dag op vakantie zijn”. De openingsscene bleek een schot in de roos. Naast dat we het vrije-gevoel van Thetford wisten vast te leggen, wisten we de dynamiek van de afdeling goed weer te geven.

De campagne is online uitgezet met verschillende social post en presteerde zowel intern als extern boven verwachting.


Wervingsfilm


Filmding | Portretvideo's

In 2020 bestaat Filmding 10 jaar. Gedurende de periode tot nu ontwikkelde het bedrijf zich in verschillende fases tot de professionele organisatie die we nu zijn. Voornamelijk zijn het de mensen in het team die zich ontwikkeld hebben en steeds vaker ontstond de roep om onze eigen identiteit nog eens tegen het licht te houden.

Voortkomend uit dit traject hebben we onze kernwaarden op elkaar afgestemd, hebben we onze belofte aan de klant aangepast (beter bekeken) en hebben we een merkpaspoort opgesteld. Eén van de uitkomsten is dat Filmding zich wat persoonlijker mag presenteren. We mogen meer van onszelf laten zien!

Zie het resultaat: alle medewerkers krijgen bij Filmding een persoonlijke film waarin de relatie van karakter en interesse wordt gespiegeld op de functie die iemand bekleed bij Filmding. Ze leggen hun ziel bloot, tonen het lef om zich kwetsbaar op te stellen, maar maken zo connectie met klanten en relaties op een empatisch niveau.


Portret Stefanie


Portret Jeroen


Nog enkele aanvullende video's

Hieronder nog een aantal voorbeeld van employer -/ company branding en 3D-animaties die we in huis maken.


Wassenburg Medical - WD4200 - 3D-animatie water 01.24)


HENCON - EVY - Headervideo


Topcon - Torre Salaria (3D-animatie point cloud)


Solar Power Systems - Brandmovie



Fabory | Portret Marcel


75+

Klanten

1.300+

Video's gemaakt

10.000+

Tosti's gegeten


AXA Menno Bouwens

Menno Bouwens

Business Line Manager, AXA Home Security

Door onze video's presenteren we onszelf écht anders dan concurrenten.

Onze producten maken je huis veiliger. Met korte filmpjes wilden we laten zien dat je zorgeloos thuis kunt zijn. We zochten contact met verschillende bureaus. Filmding vertaalde onze wensen direct het best.

‘Al is een filmpje kort, je geeft veel gevoel mee’
Naast de geplande films, ontstond spontaan het idee voor de Vakantieklussers-campagne met video. De inzet van video gaf precies de ‘magic’ die de campagne nodig had. Al is een filmpje kort, je geeft veel gevoel mee. Hiermee presenteren we onszelf écht anders dan concurrenten.

Bekijk project

Brigitte Franssen

Marketingmanager, Wassenburg Medical

Niet ieder bureau snapt exact wat je over wilt brengen.

“Wij wilden video inzetten om een nieuw product intern en extern goed te lanceren. Filmding schakelde snel mee in coronatijd.

De juiste vertaalslag
Niet ieder bureau snapt exact wat je over wilt brengen en is in staat de juiste vertaalslag te maken. Filmding snapt dat heel goed en levert kwaliteit.”

Bekijk project