Stel hier direct je vraag

Beste Annemijn en Bram,

Deze pagina is speciaal ingericht ter ondersteuning van de hand-out n.a.v onze fysieke kennismaking. Hieronder vind je video’s ter inspiratie.

Groeten,
Monja van Deurzen
Creative producer & sales

 

 

 


Filmding | Showreel


Jaga - Brand identity

Jaga is wereldwijd één van de meest vooraanstaande partijen op het gebied van design radiatoren. In 2019 zijn we een campagne gestart waarbij film ingezet wordt om het merk te laden. De videoproducties worden opgeleverd in vijf talen en gebruikt in 35 landen.

Dit jaar staan er 10 opnamedagen gepland voor casestudies, klantreferenties, training-/supportvideo’s, rondleiding fabriek, corporatefilm, bedrijfsfilm, social video’s e.d. Hiervoor bezoeken we diverse locaties in 4 landen. In 2021 breiden we het aantal casestudies en klantreferenties verder uit.

De productvideo Jaga Strada Hybrid geeft aan hoe we dit doen in een B2B2C-markt.


Productvideo | B2C


Thetford | Employer branding

Het werven van 10 engineers is al een behoorlijke uitdaging. Vraag je ze vervolgens om WC-potten voor in campers en caravans te ontwerpen, dan zul je heel wat uit de kast moeten halen om mensen daar enthousiast voor te krijgen.

Filmding werkt al jaren voor Thetford, maar deze uitdaging verdiende net wat meer aandacht. We kwamen met het concept “Werken bij Thetford, is als elke dag op vakantie zijn”. De openingsscene bleek een schot in de roos. Naast dat we het vrije-gevoel van Thetford wisten vast te leggen, wisten we de dynamiek van de afdeling goed weer te geven.

De campagne is online uitgezet met verschillende social post en presteerde zowel intern als extern boven verwachting.


Wervingsfilm


Filmding - Casestudy Thetford


Autotaalglas | Advertisement

In 2017 starten we voor het eerst voor Autotaalglas met het maken van training-/narrowcastingvideo’s. Deze werden ingezet om consumenten uit de werkplaats te weren en tijdens het wachten uit te leggen wat de werkzaamheden zijn die aan hun auto werden verricht. Intern werden video’s gebruikt voor trainingsdoeleinde zodat er een minimale kwaliteit standaard gewaarborgd wordt.  

In de laatste opdracht hebben we een serie video’s opgeleverd waarin we de expertise van Autotaalglas duidelijk zichtbaar maakte. Deze serie video’s werden actief gepromoot via Linkedin, Facebook en YouTube.

Een dergelijke video laten we ook graag zien als voorbeeld voor productvideo’s.


Social Media Campagne


Hydrozorg - Casestudy

Filmding werkt graag voor top 5 bedrijven in hun sector. Meestal zijn dit grote gestructureerde organisaties met een (inter)nationaal karakter. In het geval van Hydrozorg ligt dit anders. Dit ambitieuze Zeeuwse bedrijf wist een grootschalige tender te winnen en wilde dit project op beeld vastleggen om andere grote organisaties aan te tonen dat ze dergelijke omvangrijke projecten aan kunnen met 35 medewerkers.

Voor dit project mochten we 3 dagen op pad in een periode van 2 maanden. Omdat dit budgettair aardig doortelt hebben we geadviseerd om de casestudy documentair te filmen. Hierdoor kan het beeldmateriaal ook nog op andere manieren gebruikt worden. Cumulatief werden de kosten hoger, maar de kosten per video gingen fors omlaag. Met meer investering werd er meer bereikt en uiteindelijk flink bespaart.

Deze Zeeuwse ondernemer heeft het beter bekeken!

 


Klantreferentie


Nog wat extra voorbeelden

Na aanleiding van ons gesprek heb ik onderstaande video’s toegevoegd. De video’s zijn gemaakt voor Jaga. Deze video’s zijn nog niet final maar geven een goede indruk qua insteek en beeldkwaliteit. In goed vertrouwen laten wij deze video’s als previews aan jullie zien en we gaan ervan uit dat jullie deze links niet extern gaan delen.

Het videoplan voor Jaga hebben wij toegelicht tijdens de kennismaking. Na strategische sessies zijn de deliverables gekozen en stapsgewijs (n.a.v. aanmerken prio’s) werken we toe naar realisatie van alle producties. Op branding niveau zijn we aan de slag gegaan met de kernwaarden video’s en de corporate film. Deze video’s zijn als esthetisch en filmisch aan te merken en spelen in op het gevoel en de storytelling ofwel identiteit van het merk. Op service niveau is content geproduceerd zoals de fabrieksimpressie en de how to & install video’s. Deze video’s zijn concreter ingestoken, met een hogere informatie dichtheid en hebben als doel om als visuele begeleiding te dienen in het installatieproces.

 


Jaga | kernwaarden video


Jaga | Fabrieksimpressie


Jaga | How to & install video's


Wil je ons beter leren kennen?

70+

Klanten

1.300+

Video's gemaakt

10.000+

Tosti's gegeten


Floor Beek

(Voormalig) marketingmanager, de Rolf groep

Dat kinderen de hoofdrol spelen, past helemaal bij onze filosofie.

Onder de naam Parelpraatjes maakten wij samen met Filmding een reeks films, afgestemd op verschillende kanalen. We lieten kinderen onze producten testen en hierover vertellen. Dat kinderen de hoofdrol spelen, past helemaal bij onze filosofie, namelijk: elke dag het allerbeste uit ieder kind halen met onze onderwijsprofessionals. Filmding denkt prettig mee en onderhoudt de klantrelatie heel goed.

Bekijk project