Stel hier direct je vraag

Hallo Lex,

Om jou de kracht van video te laten zien
delen we inspirerend werk waar we trots op zijn.

 

Deze pagina is speciaal ingericht ter ondersteuning
voor onze digitale kennismakingspresentatie.

 

Ik begeleid je mondeling door het verhaal.

 

Monja van Deurzen
Producer & sales Filmding

Filmding | Showreel


Jaga - Brand identity

Jaga is wereldwijd één van de meest vooraanstaande partijen op het gebied van design radiatoren. Duurzaamheid en innovatie lopen als een rode draad door de bedrijfsvoering. In 2019 is er een campagne gestart en sindsdien wordt film ingezet om het merk te laden. De videoproducties worden opgeleverd in vijf talen en ingezet in 35 landen.

Producties die reeds zijn opgeleverd: casestudies, klantreferenties, training-/support video’s, rondleiding fabriek, corporate film, kernwaarden films, social video’s en meer. Hiervoor bezochten we diverse locaties in 4 landen. In 2021 breiden we het aantal casestudies en klantreferenties verder uit.

Na de uitwerking van een videomarketingstrategie is er een advies uitgebracht voor welke type video’s benodigd waren gekoppeld aan doelgroep en de momenten in de klantreis. De productvideo Jaga Strada Hybrid is een voorbeeld in de B2B2C-markt. Hieronder is ook de corporate film te zien.


Productvideo | B2C


Jaga | corporate film


Hydrozorg - Casestudy

Filmding werkt graag voor top 5 bedrijven in hun sector. Meestal zijn dit grote gestructureerde organisaties met een (inter)nationaal karakter. In het geval van Hydrozorg ligt dit anders.

Dit ambitieuze Zeeuwse bedrijf wist een grootschalige tender te winnen en wilde dit project op beeld vastleggen om andere grote organisaties te laten zien dat ze dergelijke omvangrijke projecten aan kunnen met 35 medewerkers.

Voor dit project mochten we 3 dagen op pad in een periode van 2 maanden. Omdat dit budgettair aardig doortelt hebben we geadviseerd om de casestudy documentair te filmen. Hierdoor kan het beeldmateriaal ook nog op andere manieren gebruikt worden. Cumulatief werden de kosten hoger, maar de kosten per video gingen fors omlaag. Met meer investering werd er meer bereikt en uiteindelijk flink bespaard. Da’s beter bekeken!

 


Klantreferentie


Social video content

Om zoveel mogelijk rendement te realiseren is het belangrijk om voorafgaand aan de productie(s) na te denken over alle social uitingen. Met een doordachte aanpak en een goede voorbereiding levert Filmding niet alleen bijv. een corporate film of een case study maar bieden we ook de mogelijkheid om het materiaal op andere manieren in te zetten. Denk hierbij aan korte video snippets van 15-30 sec. voor employer branding doeleinden, teasers voor een event of campagne of het re-editen van bestaand beeldmateriaal.

Filmding presenteert een creatief audiovisueel concept met verschillende social formats. Video scoort het beste op alle social kanalen dus zorg dat je opvalt met bewegende content. Van geanimeerde teksten in foto’s tot compilaties (behind-the-scenes) video’s, alles is mogelijk. In het proces bekijken we de huidige kanalen, de concurrentie en bieden we aan de hand van doelen een beeldtaal perspectief met een onderscheidend vermogen. Wij werken met (maatwerk) pakketten. Meer informatie (o.a. prijslijst en aanpak) is op verzoek beschikbaar.


Filmding | social video


Animatie & motion graphics

Hieronder ter inspiratie de animatie- en motion graphic-showreels.


Filmding | Animatie showreel


Filmding | Motion graphic showreel


Wij zijn Filmding

Bij Filmding brengen we steeds het beste van twee werelden bij elkaar. 

Je merkt het aan de manier waarop we werken: in een sterke structuur mét ruimte voor verwondering. Je merkt het als we jouw verhaal in beeld brengen: het is inhoudelijk raak én spreekt tot de verbeelding. En je merkt het aan wat ons werk je oplevert: enthousiaste kijkers én een onderscheidend merk. Da’s beter bekeken.

Ratio en emotie. Denken en maken. Marketing en filmkunst. Voor ons is het allemaal als yin en yang. We zijn je filmpartner met marketingkennis: we denken strategisch en creatief met je mee. Daarom organiseren we ook inspirerende kennissessies en workshops.


Filmding | Roadmovie


Wil je ons beter leren kennen?

70+

Klanten

1.300+

Video's gemaakt

10.000+

Tosti's gegeten


Filmding videoproductie testimonial Michiel van Haaften

Michiel van Haaften

Creative Manager EMEA, Topcon Positioning Group

Sterke films die ons helpen bij onze positionering.

Wij werken al een aantal jaar tevreden samen met Filmding. Het team denkt kritisch mee over onze videomarketingstrategie en ondersteunt ons bij onze visuele uitingen. Samen pakken we vele projecten in binnen- en buitenland op. Het resultaat: sterke films die ons helpen bij onze positionering.

Bekijk project