Stel hier direct je vraag

Te druk om een video te maken?

Uit onderzoek blijkt dat je niet de enige bent! Marketing- en communicatieafdelingen staan onder druk. Want er ligt een berg met taken op het gebied van social, advertising, de website, evenementen, PR en online video. De verwachtingen zijn hoog en er is een tekort aan mensen. Projecten die aandacht en tijd nodig hebben, zoals het produceren van video, komen hierdoor onder druk te staan.


Onderzoek wijst uit: video wordt steeds vaker uitbesteed

Opvallende resultaten van de jaarlijkse Online Video Monitor (door Quadia, Marketingfacts en SAMR). ‘Het merendeel (53%) van de driehonderd respondenten geeft aan dat het produceren van video eigenlijk te veel tijd kost. En dat is een flinke stijging ten opzichte van vorig jaar, toen nog 44 procent er te weinig tijd voor had. Het gevolg laat zich raden: video wordt steeds vaker uitbesteed’.

 

Logisch, want video is een steeds belangrijker medium voor contact met je doelgroep. Bovendien kun je met video het gedrag van jouw doelgroep beïnvloeden.

Hoe dat zit, hebben we beschreven in onze whitepaper ‘Beïnvloeden met video’. De whitepaper kun je hieronder opvragen. Je ontvangt hem direct in je mailbox.


Ja, ik ontvang graag de Whitepaper 'Beïnvloeden met video'