Contact

Eventcommunicatie

Hoe vestig je de aandacht op jouw bedrijf tijdens een beurs of congres? Hoe enthousiasmeer je je doelgroep in de aanloop naar jouw evenement? En hoe zet je het contact naderhand voort? Je eventcommunicatie versterk je met film.


Het dat-moet-ik-zien-gevoel

Wil je mensen motiveren om deel te nemen aan jouw evenement, dan kun je hun interesse wekken met een teaser. Een korte film die een tipje van de sluier licht: waarom mag je dit niet missen? Zo creëer je dat gevoel van ‘daar wil ik bij zijn!’ of ‘dat moet ik zien!’.

Je kunt de kracht van film ook benutten tijdens een evenement. Sta je met je bedrijf bijvoorbeeld op een drukke beurs? Dan lopen mensen makkelijk aan je voorbij. Met een pakkende film spring je ertussenuit.

 


Vang het moment

Misschien wordt er veel waardevolle kennis gedeeld tijdens een keynote of een discussie. Die wil je vast niet verloren laten gaan. Wie weet zitten er bruikbare tips bij voor jouw klanten en wil je die in pakkende snippets terugzien.

Of misschien geef je je bezoekers een bijzondere beleving en wil je hun reacties vastleggen. Met interviews en sfeerbeelden vangen we het moment.

 


De voordelen

Maak je gebruik van film voor je eventcommunicatie, dan…

   – spreek je tot de verbeelding zodat je meer publiek trekt
   – bewaar je de kennis die tijdens het evenement werd gedeeld
   – geef je achteraf een unieke sfeerimpressie
   – creëer je extra sterke contactmomenten met je klanten en relaties
   – en blijf je makkelijker top-of-mind


Een evenement is een campagne

Bij Filmding kijken we verder dan ‘eenvoudige’ registraties van een beurs of een congres. We zien een evenement als een campagne. Waarbij je vooraf, tijdens, en achteraf profiteert van film. Op zo’n manier dat mensen er de volgende keer (weer) bij willen zijn.

Dat zijn steeds weer contactmomenten vol beleving. Inspiratie opdoen voor jouw beursfilm of sfeerverslag? Bekijk onze voorbeelden van eventcommunicatie.