Stel hier direct je vraag

Filmding College #20 – Visual Storytelling

24 september 2020 | Locatie Den Bosch | €195,-

Iedere organisatie is erbij gebaat om zijn producten of dienst(en) zo goed mogelijk te positioneren. Dat kan door middel van visual storytelling. Dit Filmding College zoomen we daarom in op visual storytelling en hoe je video hier effectief voor kunt inzetten.

We bereiden graag samen met onze gastsprekers een College voor waarin wij onze ervaring en visie op dit gebied delen. Het programma zal weer een mooie combinatie zijn van verhalen over de theorie en uit de praktijk, zoals je van ons gewend bent.

Locatie: Filmding (KEK gebouw), Graaf van Solmsweg 111, Den Bosch

Schrijf je hier in

De sprekers

Andre Ansems

Directeur Filmding

André werkte de laatste 18 jaar zowel aan de klant- als opdrachtgeverszijde. Als geen ander kan hij zich inleven in wat klanten willen bereiken. Zijn persoonlijke ambitie is om mensen te prikkelen en te inspireren op het gebied van toegepaste visuele communicatie. Dit keer deelt hij zijn visie op visual storytelling en vertelt hij hoe je video kunt inzetten om jullie verhaal te vertellen.

 

 

 

Robbert-Jan Metselaar

storyteller bij Heijmans

Iedereen wil schone lucht, wonen in een fijne buurt, werken op een goede werkplek en veilig reizen van A naar B. Door te verbeteren, te verduurzamen en te verslimmen maakt Heijmans die gezonde leefomgeving. Jan Heijmans begon in 1923 als stratenmaker. Inmiddels is Heijmans een beursgenoteerde onderneming die activiteiten combineert in vastgoed, bouw & techniek en infra. Daarbij werken we veilig én voegen we waarde toe aan de plekken waar we actief zijn. Zo bouwen we samen met onze opdrachtgevers aan de contouren van morgen.

Lianne van Doorn

Allround marketeer en productowner bij DELA

Lianne van Doorn, allround marketeer op het gebied van merkvisie, marketing, customer centricity, campagne management. Momenteel product owner bij Coöperatie DELA (team marketing prospects en reputatie). Daarvoor marketeer en MT lid bij DLL (Rabobank groep) en ervaring al marketingcommunicatie specialist en woordvoering bij het Nederlandse Rode Kruis.

Als DELA hebben we een gewaagd doel: in 2020 willen we de organisatie zijn die het leven meer betekenis geeft. En daarvoor kon een nieuwe merkgedachte niet uitblijven. Net als in 2012 proberen we Nederland een beetje mooier te maken met de campagne ‘Waarom wachten met iets moois zeggen’, maar dan in een nieuw jasje anno 2020. 2012 stond in het teken van de verteller van de mooie woorden, in 2020 de impact van die mooie woorden op de ontvanger.


Bekijk hier de event teaser!


Het programma

  • Ontvangst13.30-14.00
  • Opening14.00-14.15
  • André Ansems14.15-15.00
  • Pauze15.00-15.45
  • Robbert-Jan Metselaar - Heijmans15.45-16.15
  • Lianne van Doorn - DELA16.15-16.45
  • Afsluiting16.45-17.00
  • Netwerkborrel17.00-18.00

Schrijf je in