Stel hier direct je vraag

Filmding College #19 – Customer care

26 september 2019 | Locatie Den Bosch | €195,-

Iedere organisatie is erbij gebaat om zijn product of dienst zo goed mogelijk te positioneren, zodat de klant weet wat hij gaat afnemen. Maar als je eenmaal klant bent, word je vaak aan je lot overgelaten. Terwijl de relatie dan pas begint! Wanneer je wilt zorgen voor meer tevredenheid en loyalty bij klanten, is het belangrijk om voldoende aandacht te besteden aan het natraject. Want als jouw communicatie in de after sales goed is, bereik je niet alleen meer klanttevredenheid, maar ook meer engagement. Dit doe je door middel van goede begeleiding, support en instructies. Wanneer dit zorgt voor een positieve ervaring bij klanten of meer bewustzijn van de mogelijkheden van een product, zal de klant meer geneigd zijn zijn positieve ervaring te delen met anderen. Dit Filmding College zoomen we daarom in op customer care en hoe je video hier effectief voor kunt inzetten.

We bereiden graag samen met onze gastsprekers een College voor waarin wij onze ervaring en visie op dit gebied delen. Het programma zal weer een mooie combinatie zijn van verhalen over de theorie en uit de praktijk, zoals je van ons gewend bent.

Locatie: Filmding (pand van KEK), Graaf van Solmsweg 111, Den Bosch

Schrijf je hier in

De sprekers

Loes Heerink

Contentspecialist, Moneybird

Loes Heerink is onderdeel van het marketingteam van Moneybird. Moneybird is het resultaat van de frustraties van Edwin en Joost. Twee jonge ondernemers die ontdekten dat er eigenlijk geen gebruiksvriendelijk programma was om online facturen te versturen. Dat moest makkelijker kunnen. Dus bouwden ze het zelf. Inmiddels is Moneybird uitgegroeid tot marktleider in hun branche en bedienen zij meer dan 100.000 klanten.

Nanouk Wouters

Video- en contentspecialist, Bever

Nanouk werkt sinds 3 jaar als content creator video binnen Bever en heeft daarbij verschillende videoformats ontwikkeld. Ze vertelt graag meer over het videoproces binnen Bever. Waarom bleken sommige video succesvol en waarom zijn andere gestopt? Verder vertelt ze waar het content team van Bever nu staat en wat de ideeën zijn voor de toekomst.

André Ansems

Directeur, Filmding

André werkte de laatste 18 jaar zowel aan de klant- als opdrachtgeverszijde. Als geen ander kan hij zich inleven in wat klanten willen bereiken. Zijn persoonlijke ambitie is om mensen te prikkelen en te inspireren op het gebied van toegepaste visuele communicatie. Dit keer deelt hij zijn visie op customer care en vertelt hij hoe je video kunt inzetten voor een betere binding met jouw klanten.


Bekijk hier de teaser!


Het programma

  • Ontvangst13.30-14.00
  • Opening14.00-14.15
  • André Ansems14.15-15.00
  • Pauze15.00-15.45
  • Loes Heerink - content specialist , Moneybird15.45-16.15
  • Nanouk Wouters - video- en contentspecialist, Bever16.15-16.45
  • Afsluiting16.45-17.00
  • Netwerkborrel17.00-18.00

Schrijf je in