Contact

Filmding College #18 – Employer branding (vol)

24 januari 2019 | 13:30 - 18:00 | €195,-

De arbeidsmarkt trekt aan. Wie nu tijd en energie steekt in employer branding, is de concurrentie voor. Bedrijven besteden steeds meer aandacht aan wervingscampagnes en ‘werken bij’ pagina’s, om passende, enthousiaste collega’s te vinden. Een krachtig werkgeversmerk spreekt sollicitanten aan, geeft een representatief beeld van de toekomstige werkplek en werkt daardoor als een magneet. Trotse en gemotiveerde medewerkers zijn hierbij de belangrijkste ambassadeurs van jouw organisatie. Tijdens het Filmding College in januari 2019 vertellen we wat de toegevoegde waarde is van employer branding, hoe je het inzet en hoe beeldmateriaal hieraan bijdraagt.

Het programma zal weer een mooie combinatie zijn van verhalen over de theorie en uit de praktijk, zoals je van ons gewend bent. Naast de algemene presentatie over het onderwerp zullen ervaringsdeskundigen hun kennis en ervaring delen en vertellen hoe zij dit hebben toegepast. Deze mooie sprekers maken wij de aankomende weken bekend!

Locatie: Villa Pardoes, Eftelingsestraat 3, Kaatsheuvel

Schrijf je hier in

De sprekers

André Ansems

Directeur, Filmding

Word een woest aantrekkelijke werkgever!
Sollicitanten moeten als vliegen afkomen op jouw hoopje stront, zodat jij kunt kiezen uit de beste mensen. Want met de beste mensen maak je het verschil ten opzichte van je concurrentie. Door naast tekstuele vacatures en recruiters ook marketingmiddelen zoals foto en film in te zetten in je wervingstraject, geef je sollicitanten een kijkje in jouw organisatie en zorg je voor een sterke positionering. André vertelt hoe beeldmateriaal kan bijdragen aan de emotionele beleving en positionering van jouw werkgeversmerk.

Marloes Reniers

Arbeidsmarktcommunicatie, Boskalis

Experience Boskalis!
Sinds jaar en dag organiseert Boskalis een Traineeship voor HBO- en WO-talent met civieltechnische, werktuigbouwkundige of financiële achtergrond. Ondanks dat ze altijd in staat waren om het juiste talent te werven, hebben ze in 2018 besloten het helemaal anders te doen! Vanaf dat moment zijn zij begonnen met #experienceboskalis, een selectie-event met bijbehorende campagne. Marloes Reniers vertelt hoe zij dit hebben geïmplementeerd en hoe je een dergelijk event tot een succes maakt.

Kirsten de Vos

Marketeer, Alphabet

In de driver’s seat met Alphabet
Alphabet is in 24 landen vertegenwoordigd en is onderdeel van BMW Group. Drie keer op rij werden zij gekozen tot beste leasemaatschappij van Nederland. Binnen een bedrijf van die omgang is er altijd ruimte voor groei van talent. De uitdaging ligt echter in persoonlijke aandacht en merkbinding bij de medewerkers. Samen met HR richt Kirsten zich op recruitment marketing en employer branding bij Alphabet. Ze vertelt over de best practices van Alphabet als werkgever en hoe het kan dat de organisatie weinig last lijkt te hebben van de war on talent? 


Het programma

  • Ontvangst13.30-14.00
  • Opening14.00-14.15
  • André Ansems - Word een woest aantrekkelijke werkgever14.15-15.00
  • Pauze15.00-15.45
  • Kirsten de Vos - In de driver's seat met Alphabet15.45-16.15
  • Marloes Reniers - Experience Boskalis16.15-16.45
  • Afsluiting16.45-17.00
  • Netwerkborrel17.00-18.00

Schrijf je in