Stel hier direct je vraag

Job Wienen

Marketingmanager bij Nedinsco

''Ook mensen die verder van de technologie af staan, vinden het een goed verhaal. Als je dat kunt bereiken, heb je mooi werk geleverd samen''.

Wij vroegen Filmding om een animatievideo te maken voor een productlancering tijdens een beurs in Londen. Tijdens een online campagne vooraf leverde de video al extra informatie-aanvragen op, en ook op de beurs waren de reacties enthousiast. Daarom hebben we ook een animatievideo laten maken voor een volgende productlancering. Die wierp eveneens zijn vruchten af in een online campagne. We zijn heel tevreden, zowel met de resultaten als de manier van werken.

 

 

Wendy Stevens

Marketing Manager Jaga Nederland BV

''Werken met Filmding is meer dan het simpelweg uitbesteden van een video: het team denkt met ons mee over onze boodschap en de inzet van onze online communicatie. En dat levert mooie producties op'.

Voor Jaga is het belangrijk dat onze communicatie de hoogwaardige kwaliteit, betrouwbaarheid en toegankelijkheid van onze producten weerspiegelt. Met de video’s van Filmding is dat zeker gelukt. Onze medewerkers zijn er supertrots op.

Bekijk project

Michiel van Haaften

Corporate Documentation & Design Manager EMEA, Topcon Positioning Group

Filmding denkt altijd kritisch mee over onze filmmarketing strategie.

Inmiddels werken wij al een aantal jaar tevreden samen met Filmding als filmpartner. Filmding denkt altijd kritisch mee over onze filmmarketing strategie en ondersteunt ons bij onze visuele uitingen. Samen hebben we vele projecten in binnen- en buitenland opgepakt, wat resulteerde in sterke films die ons hebben geholpen bij onze positionering. Tussentijds worden wij goed op de hoogte gehouden over de planning en voortgang van projecten, door middel van kwartaalmeeting.

Bekijk project

Floor Beek

Marketing manager, De Rolf Groep

''Wat ik heel mooi vind, is dat onze filosofie mooi terugkomt in de Parelpraatjes films''.

Onder de naam Parelpraatjes hebben wij samen met Filmding een reeks films gemaakt, die werden toegespitst op verschillende kanalen. We lieten kinderen onze producten testen en hierover vertellen. Wat ik hier mooi aan vond is dat onze filosofie terugkomt in de filmpjes. Wij hebben hart voor leren en willen elke dag het allerbeste uit ieder kind halen met onze onderwijsprofessionals. Hoe mooi is het om deze kinderen dan de hoofdrol te laten spelen? Daarnaast waardeerde ik de bereidheid mee te denken en de manier waarop Filmding de relatie met de klant onderhoudt.

Bekijk project

Roel Helleman

Marketing & Communicatie Manager, DB+

Filmding heeft goed naar ons verhaal geluisterd.

Voor de lancering van onze nieuwe branding waren we op zoek naar een video die het DB+ gevoel goed kon overbrengen. De video sluit goed aan bij onze branding. Betrokken, levendig en open. Filmding heeft goed naar ons verhaal geluisterd en de juiste vragen gesteld om tot de kern te komen. Dit doen ze op een informele manier en met oprechte interesse.

Bekijk project

Emile Wolfert

(voorheen) commercieel manager, Vandeputte Medical

Het is Filmding gelukt dit complexe verhaal in een korte, bondige film weer te geven.

We wilden graag in een korte film een krachtig verhaal neerzetten zodat het snel voor iedereen duidelijk is. Het is Filmding gelukt dit complexe verhaal in een korte, bondige film weer te geven en er een mooi geheel van te maken. Gedurende het proces heeft Filmding steeds goed met ons meegedacht. Door tussentijdse afstemming en duidelijke communicatie is het traject soepel verlopen. Dit heeft geleid tot een ontzettend mooi resultaat. We zijn er blij mee. Bedankt!

Bekijk project