Stel hier direct je vraag

Wendy Stevens

Marketingmanager, Jaga Nederland

Filmding doet meer dan simpelweg video's produceren.

Filmding denkt strategisch mee over onze boodschap en de inzet van online communicatie. Het resultaat: producties die de hoogwaardige kwaliteit, betrouwbaarheid en toegankelijkheid van onze producten weerspiegelen. Onze medewerkers zijn er supertrots op.

Bekijk project
Filmding videoproductie testimonial Michiel van Haaften

Michiel van Haaften

Creative Manager EMEA, Topcon Positioning Group

Sterke films die ons helpen bij onze positionering.

Wij werken al een aantal jaar tevreden samen met Filmding. Het team denkt kritisch mee over onze videomarketingstrategie en ondersteunt ons bij onze visuele uitingen. Samen pakken we vele projecten in binnen- en buitenland op. Het resultaat: sterke films die ons helpen bij onze positionering.

Bekijk project

Darja Murzina

(Voormalig) Marketeer, DYKA Group

We hadden een videoserie nodig die we in meerdere landen konden inzetten.

“Filmding maakte voor ons informatieve, enthousiasmerende en wervende video’s die onze online campagnes, onze website en ons merk in verschillende landen versterken. Dat doen ze op een manier die ontzorgt en overzicht geeft.”

Bekijk project

Roel Helleman

Marketing- en communicatiemanager, DB+

Filmding luistert goed en stelt de juiste vragen.

DB + is betrokken, levendig en open. Om onze nieuwe branding te lanceren, maakte Filmding een video die dat DB+ gevoel heel goed overbrengt. Op een informele manier en met een oprechte interesse komen ze snel tot de kern.

Bekijk project

Kriti Paul-Gera

Content marketeer, Mosa Meat

It's a no brainer to me, Filmding is the Video Agency for our next project

Our objective was to humanize science, and the video’s did an incredible job of that.’ 

People behind the company
‘…bringing to life the stories what we call our Future Farmers which are the scientists who work on our team. It’s really fun to work with people who can be flexible but also can be super organised and deliver results.’

Bekijk project

Brigitte Franssen

Marketingmanager, Wassenburg Medical

Niet ieder bureau snapt exact wat je over wilt brengen.

“Wij wilden video inzetten om een nieuw product intern en extern goed te lanceren. Filmding schakelde snel mee in coronatijd.

De juiste vertaalslag
Niet ieder bureau snapt exact wat je over wilt brengen en is in staat de juiste vertaalslag te maken. Filmding snapt dat heel goed en levert kwaliteit.”

Bekijk project
AXA Menno Bouwens

Menno Bouwens

Business Line Manager, AXA Home Security

Door onze video's presenteren we onszelf écht anders dan concurrenten.

Onze producten maken je huis veiliger. Met korte filmpjes wilden we laten zien dat je zorgeloos thuis kunt zijn. We zochten contact met verschillende bureaus. Filmding vertaalde onze wensen direct het best.

‘Al is een filmpje kort, je geeft veel gevoel mee’
Naast de geplande films, ontstond spontaan het idee voor de Vakantieklussers-campagne met video. De inzet van video gaf precies de ‘magic’ die de campagne nodig had. Al is een filmpje kort, je geeft veel gevoel mee. Hiermee presenteren we onszelf écht anders dan concurrenten.

Bekijk project

Nicolette van den Berg

Marketing- en communicatiespecialist, Villa Pardoes

Door deze video is het voor sponsoren, vrijwilligers en gasten duidelijker wat we doen.

We wilden graag de impact van een vakantieweek in Villa Pardoes voelbaar maken. Dat is heel mooi gelukt, met een aansprekende video waarin onderzoeksresultaten en verhalen van ervaringsdeskundigen elkaar afwisselen.

Houdbaar concept
Filmding maakte een video die we langere tijd kunnen inzetten. De video brengt ons verhaal goed over; het is duidelijk voor sponsoren, vrijwilligers en gasten waarom Villa Pardoes echt een healing environment is. Mooi resultaat en heldere communicatie over planning, budget en voortgang.

Nelis Bral

Head of Concept & Product development, Boost Group

Film werkt op gevoelsniveau. Het maakt meer los dan andere media.

“Als specialist in customized storytelling ontwikkelden we een groep karakters voor een buitenlandse supermarkt. Filmding creëerde op een prettige en vlotte manier een ludieke storyline rond onze karakters met 2D-animatie.

‘Onze klant was heel enthousiast’
De supermarkt was heel enthousiast. In de communicatie met de consument, voegt het echt iets toe. Film maakt gevoelsmatig meer los. We gebruiken de film nu als best practice in presentaties.”

Bekijk project

Astrid Boonstoppel

Medewerker marketing en communicatie, Frankelandgroep

Relaxte en professionele crew

‘‘Relaxte en professionele crew. In een strak opnameschema slagen ze erin iedereen ontspannen op beeld te krijgen en precies te schieten wat er nodig is. Wij zijn super gelukkig met het resultaat. Dit is precies het gevoel dat we wilden overbrengen.”

Warme beelden en diversiteit aan collega’s
Opdracht: een film voor medewerkers om trots op te zijn en een social edit om nieuwe medewerkers te werven.

Job Wienen

(Voormalig) marketingmanager, Nedinsco

De video zorgde direct voor extra informatie-aanvragen.

“Filmding maakte voor ons een animatievideo voor een productlancering tijdens een beurs in Londen. De video zorgde voorafgaand aan de beurs al voor extra informatieaanvragen. Ook op de beurs waren de reacties heel enthousiast.

Effectieve storytelling
Toen we weer een nieuwe lancering hadden, hebben we opnieuw een animatie laten maken. Ook die werkte heel goed.
Ook mensen die verder van de technologie af staan, vinden het een goed verhaal. Dan heb je mooi werk geleverd.”

Bekijk project
Janetta van Beek - referentie Filmding

Janetta van Beek

Management-assistent, Solutio proces optimalisatie

Met deze animaties merken wij het verschil in onze acquisitiegesprekken.

Wij hebben een animatie laten maken over onze expertise in greenfieldprojecten. Animaties zijn een goede oplossing voor ons omdat wij te maken hebben met non-disclosure agreements.

Hernieuwde samenwerking
Na goede en positieve reacties uit ons netwerk hebben we wederom voor een animatie van Filmding gekozen. Onze toegevoegde waarde tijdens acquisitie is meteen duidelijk!

Hoge betrokkenheid
Heel knap hoe Filmding de vertaalslag maakte. Extra prettig was dat de producer en ik op één lijn lagen, wat betreft de strakke planning en onderlinge communicatie. De betrokkenheid van Filmding waarderen we ook enorm.

Floor Beek

(Voormalig) marketingmanager, de Rolf groep

Dat kinderen de hoofdrol spelen, past helemaal bij onze filosofie.

Onder de naam Parelpraatjes maakten wij samen met Filmding een reeks films, afgestemd op verschillende kanalen. We lieten kinderen onze producten testen en hierover vertellen. Dat kinderen de hoofdrol spelen, past helemaal bij onze filosofie, namelijk: elke dag het allerbeste uit ieder kind halen met onze onderwijsprofessionals. Filmding denkt prettig mee en onderhoudt de klantrelatie heel goed.

Bekijk project

Constantijn Vermeulen

Marketingmanager, Coolworld Rentals & Heatworld Rentals

Filmding is een strategische partner die breed mee kan denken.

Video helpt ons enorm om zichtbaarder te zijn. Filmding maakte voor ons internationale content die we breed kunnen inzetten door er verschillende lokale varianten van te maken.

Videocommunicatiestrategie 
Filmding is een strategische partner die breed mee kan denken. Zij zijn in staat een corporate visie te vertalen naar een verhaal dat houdt snijdt. In een aantal sessies legden we samen een stevig fundament voor het uitrollen van een videocommunicatiestrategie.

Emile Wolfert

(Voormalig) commercieel manager, Vandeputte Medical

Het is Filmding gelukt dit complexe verhaal in een korte, bondige film weer te geven.

We wilden graag in een korte film een krachtig verhaal neerzetten, zodat het snel voor iedereen duidelijk is.

Kort en bondig
Het is Filmding gelukt ons complexe verhaal in een korte, bondige film weer te geven. Filmding denkt goed mee.