Stel hier direct je vraag

Darja Murzina

Marketeer, DYKA Group

Deze video's helpen ons om potentiële klanten te overtuigen.

Onze video’s zijn nu een belangrijk onderdeel van onze website en van verschillende online campagnes. Ze helpen ons om potentiële klanten te overtuigen van de waarde van onze producten, de aandacht te verdienen op social media en om goed te informeren. We vinden het belangrijk dat de video’s duidelijk zijn voor een groot publiek, en geschikt voor de verschillende landen waarin wij actief zijn. In het geval van de animatievideo over Vacurain (een waterafvoersysteem) kregen we van collega’s uit Polen en Tsjechië de vraag of zij die ook kunnen gebruiken. Daarom is die video van extra ondertiteling voorzien. We zijn zeer tevreden over het werk van Filmding. De resultaten zijn precies zoals gehoopt. De samenwerking is prettig: het was bijvoorbeeld fijn dat de producer met een concrete planning kwam. Dat maakt het makkelijk om zelf het overzicht te bewaren. Soms wordt er net van afgeweken, vooral als meerdere mensen een check moeten doen, zoals in ons bedrijf het geval is. Daar gaat Filmding flexibel mee om. Na de huidige projecten is het goed mogelijk dat er nieuwe volgen.

Brigitte Franssen

Marketingmanager, Wassenburg Medical

De communicatie was duidelijk en we zagen al snel dat er kwaliteit wordt geleverd.

Wij wilden video inzetten om een nieuw product goed te lanceren. Eerst intern, om onze eigen collega’s te enthousiasmeren, en daarna naar buiten toe. Daarom kwamen we bij Filmding terecht. Ik ben heel tevreden over de totstandkoming. Omdat de eerste corona-uitbraak plaatsvond, moesten we improviseren. Daar dacht Filmding goed in mee. Het was fijn dat we snel konden schakelen met het team. De communicatie was duidelijk en we zagen al snel dat er kwaliteit wordt geleverd. Het is niet altijd zo dat een extern bureau exact snapt wat je wilt overbrengen. We steken veel energie in een goede briefing, maar daarna is het aan het bureau om de vertaalslag te maken. Dat is Filmding heel goed gelukt. We zijn heel blij met het resultaat.

AXA Menno Bouwens

Menno Bouwens

Business Line Manager, AXA Home Security

Met onze films presenteren we ons echt anders dan anderen in onze markt.

Wij leveren producten waarmee je je huis veiliger maakt. Daarom wilden we met korte filmpjes laten zien dat mensen zorgeloos thuis kunnen zijn. We zochten contact met verschillende bureaus. Vanaf het begin was het zo dat Filmding onze wensen het best vertaalde in een aanbod. Naast de geplande films ontstond spontaan het idee voor de Vakantieklussers-campagne met video. Vanwege corona zouden veel mensen thuisblijven en gaan doe-het-zelven. Het Vakantieklussers-filmpje gaf precies de magic aan de campagne. Al is een filmpje kort, je geeft veel gevoel mee. Het Filmding-team heeft het goed opgepakt. Dat wekte vertrouwen. We hebben veel positieve reacties gehad op onze films. Hiermee presenteren we ons echt anders dan anderen in onze markt.

Bekijk project

Nelis Bral

Head of Concept & Product development, Boost Group

Dit is een waardevolle toevoeging aan de communicatie met de consument.

Wij zijn thuis in customized storytelling. Zo hadden wij een groep karakters ontwikkeld voor een buitenlandse supermarktketen. Daarbij kijken we steeds: hoe kunnen we dat opvallend brengen? Onze vraag aan Filmding was om op een ludieke manier een storyline te creëren rond die karakters. 2D-animatie bleek een passende keuze. We hadden prettige besprekingen om tot het verhaal te komen. Daarna kwamen we met een strakke planning en vlotte communicatie tot een mooi resultaat. De supermarkt was ook heel enthousiast. Het is een waardevolle toevoeging aan de communicatie met de consument. De meerwaarde, vergeleken met print, is dat je gevoelsmatig meer losmaakt. Ook na de campagne hebben we nog baat bij de animatie, bijvoorbeeld in presentaties.

Wendy Stevens

Marketingmanager, Jaga Nederland

Werken met Filmding is meer dan simpelweg video uitbesteden: het team denkt mee en dat levert mooie producties op.

Voor Jaga is het belangrijk dat onze communicatie de hoogwaardige kwaliteit, betrouwbaarheid en toegankelijkheid van onze producten weerspiegelt. Met de video’s van Filmding is dat zeker gelukt. Werken met Filmding is meer dan het simpelweg uitbesteden van een video: het team denkt met ons mee over onze boodschap en de inzet van onze online communicatie. En dat levert mooie producties op. Onze medewerkers zijn er supertrots op.

Bekijk project

Job Wienen

(Voormalig) marketingmanager, Nedinsco

De video wierp zijn vruchten af. We zijn heel tevreden, zowel met de resultaten als de manier van werken.

Wij vroegen Filmding om een animatievideo te maken voor een productlancering tijdens een beurs in Londen. Tijdens een online campagne vooraf leverde de video al extra informatie-aanvragen op, en ook op de beurs waren de reacties enthousiast. Daarom hebben we ook een animatievideo laten maken voor een volgende productlancering. Die wierp ook zijn vruchten af in een online campagne. Ook mensen die verder van de technologie af staan, vinden het een goed verhaal. Dan heb je mooi werk geleverd. We zijn heel tevreden, zowel met de resultaten als de manier van werken.

Bekijk project

Floor Beek

Marketingmanager, de Rolf groep

Wat ik heel mooi vind, is dat onze filosofie mooi terugkomt in de Parelpraatjes-films.

Onder de naam Parelpraatjes maakten wij samen met Filmding een reeks films die werden toegespitst op verschillende kanalen. We lieten kinderen onze producten testen en hierover vertellen. Wat ik hier mooi aan vind, is dat onze filosofie terugkomt in de filmpjes. Wij hebben hart voor leren en willen elke dag het allerbeste uit ieder kind halen met onze onderwijsprofessionals. Hoe mooi is het om deze kinderen dan de hoofdrol te laten spelen? Daarnaast waardeerde ik de bereidheid mee te denken en de manier waarop Filmding de relatie met de klant onderhoudt.

Bekijk project
Filmding videoproductie testimonial Michiel van Haaften

Michiel van Haaften

Corporate Documentation & Design Manager EMEA, Topcon Positioning Group

Onze samenwerking resulteert in sterke films die ons helpen bij onze positionering.

Wij werken al een aantal jaar tevreden samen met Filmding als filmpartner. Filmding denkt altijd kritisch mee over onze videomarketingstrategie en ondersteunt ons bij onze visuele uitingen. Samen pakken we vele projecten in binnen- en buitenland op, wat resulteert in sterke films die ons helpen bij onze positionering. Tussentijds worden wij goed op de hoogte gehouden over de planning en voortgang van projecten.

Bekijk project

Nicolette van den Berg

Marketing- en communicatiespecialist, Villa Pardoes

Hiermee kunnen we beter uitleggen waarom ons werk waardevol is.

Nadat onderzocht was wat de impact is van een vakantieweek in Villa Pardoes, wilden we een video laten maken waarin die impact voelbaar wordt. Dat is heel mooi gelukt, met een aansprekende combinatie van onderzoeksresultaten en verhalen van ervaringsdeskundigen. Ons verhaal wordt goed overgebracht, op zo’n manier dat we het langere tijd kunnen gebruiken. Hiermee kunnen we onze sponsoren, vrijwilligers en gasten beter uitleggen waarom Villa Pardoes echt een healing environment is. Het was bijzonder om te zien hoe de filmmakers op zoek gingen naar de juiste plekken en de juiste momenten. Filmding was erg helder in de communicatie met tussentijdse updates over de planning en het budget. Er waren al eens journalistieke video’s over Villa Pardoes gemaakt, maar dit was onze eerste eigen videoproductie. Het resultaat mag er zijn. De beelden, de sfeer, het gevoel dat het oproept… We zijn ervan overtuigd dat verhalen vertellen met beeld de toekomst is.

Constantijn Vermeulen

Marketingmanager, Coolworld Rentals & Heatworld Rentals

Het is mooi dat we in Filmding een strategische partner hebben die breed meedenkt.

Zichtbaarheid is heel belangrijk voor ons en daar speelt video een grote rol in. Het is mooi dat we in Filmding een strategische partner hebben die breed meedenkt. De kracht van Filmding is het vertalen van de corporate visie naar een goed verhaal dat hout snijdt. Daar hebben we in de eerste sessies samen een goede basis voor gelegd, op basis van onze strategie en toekomstambities. Het internationale aspect is belangrijk: content maken die je breed kunt inzetten door er verschillende, lokale varianten van te maken binnen de beoogde strategie. Dat is zeker een meerwaarde.

Roel Helleman

Marketing- en communicatiemanager, DB+

Filmding heeft goed naar ons verhaal geluisterd.

Voor de lancering van onze nieuwe branding waren we op zoek naar een video die het DB+ gevoel goed kon overbrengen. De video sluit goed aan bij onze branding. Betrokken, levendig en open. Filmding heeft goed naar ons verhaal geluisterd en de juiste vragen gesteld om tot de kern te komen. Dit doen ze op een informele manier en met oprechte interesse.

Bekijk project

Emile Wolfert

(voorheen) commercieel manager, Vandeputte Medical

Het is Filmding gelukt dit complexe verhaal in een korte, bondige film weer te geven.

We wilden graag in een korte film een krachtig verhaal neerzetten zodat het snel voor iedereen duidelijk is. Het is Filmding gelukt dit complexe verhaal in een korte, bondige film weer te geven en er een mooi geheel van te maken. Gedurende het proces heeft Filmding steeds goed met ons meegedacht.