Stel hier direct je vraag

Job Wienen

Marketingmanager bij Nedinsco

Ook mensen die verder van de technologie af staan, vinden het een goed verhaal. Als je dat kunt bereiken, heb je mooi werk geleverd samen.

Wij vroegen Filmding om een animatievideo te maken voor een productlancering tijdens een beurs in Londen. Tijdens een online campagne vooraf leverde de video al extra informatie-aanvragen op, en ook op de beurs waren de reacties enthousiast. Daarom hebben we ook een animatievideo laten maken voor een volgende productlancering. Die wierp eveneens zijn vruchten af in een online campagne. We zijn heel tevreden, zowel met de resultaten als de manier van werken.

 

 

Wendy Stevens

Marketing Manager Jaga Nederland BV

Werken met Filmding is meer dan het simpelweg uitbesteden van een video: het team denkt met ons mee over onze boodschap en de inzet van onze online communicatie. En dat levert mooie producties op.

Voor Jaga is het belangrijk dat onze communicatie de hoogwaardige kwaliteit, betrouwbaarheid en toegankelijkheid van onze producten weerspiegelt. Met de video’s van Filmding is dat zeker gelukt. Onze medewerkers zijn er supertrots op.

Bekijk project

Michiel van Haaften

Corporate Documentation & Design Manager EMEA, Topcon Positioning Group

Filmding always shares constructive thoughts on our video marketing strategy.

We have been working with Filmding as our film partner for several years now. They always share constructive thoughts on our video marketing strategy, and support us in our visual communications. Together we’ve done many international projects, resulting in powerful films that helped us position ourselves. We are always kept up-to-date on planning and progress through regular meetings.

Bekijk project

Floor Beek

Marketing manager, De Rolf Groep

What I mostly like, is the way our philosophy shines through in the films.

Together with Filmding we made a series of videos called ‘Parelpraatjes’, focused on different channels. What we did was we let children test our products and tell us how they liked them. What I especially loved, was the way our philosophy shines through in these films. We deeply care about learning. Every day our education professionals strive to help children grow. So how nice is it to let these kids star in these films? Also, I appreciated Filmding’s cooperative attitude and the way they take care of the relationship with their customers.

Bekijk project

Roel Helleman

Marketing & Communicatie Manager, DB+

Filmding asked the right questions to get to the core of our message.

To support our rebranding process, we wanted a video to convey the DB+ feeling. The result fits our brand well. It shows involvement, liveliness, openness. Filmding listened to our story really well and asked the right questions to get to the core. They do this in an informal way, with genuine interest.

Bekijk project

Emile Wolfert

(previously) commercial manager, Vandeputte Medical

Filmding succeeded in turning our complicated story into a short, concise film.

We wanted to present our story in a video to quickly make it clear to everyone. Filmding succeeded in turning this complicated story into a short, concise film. They actively joined us in our thought process. It all went smoothly thanks to clear communications and coordination along the way. We’re happy with the result!

Bekijk project