Contact

Branded documentary

Als jouw bedrijf graag bijzondere verhalen vertelt, is een branded documentary iets voor jullie. Het voelt niet als marketing of reclame: er staat een oprecht verhaal centraal, geschikt voor een groot publiek. Een krachtig instrument voor branding en positionering.


Laat zien wat je belangrijk vindt

Net als met marketing en reclame heb je met een branded documentary het doel om een publiek te bereiken en te interesseren voor je merk. Maar de manier waarop je dat doet, wordt anders ervaren: minder commercieel, met een stevige nadruk op het verhaal.

Je vindt een bepaald thema belangrijk en dat licht je uit. Kijkers kunnen de boodschap van de film zelf ervaren. Zo leren ze waar je voor staat en krijgen ze gevoel bij je merk – terwijl de branded documentary niet direct over je producten of diensten hoeft te gaan. In de strijd om aandacht werken zulke verhalen verfrissend.

Meerdere projecten bekijken

Verhalen die je bijblijven

In ons team vind je filmmakers die gespecialiseerd zijn in verhalende films en documentaires. Hier worden wij allemaal enthousiast van: iets bijzonders vertellen en het publiek daarin meenemen. Dat geeft je de kans om emotie in het verhaal te leggen en een film te maken die de kijker aan het denken zet.

In de zakelijke wereld liggen unieke verhalen te wachten om verteld te worden. Ieder bedrijf heeft zijn eigen kenmerkende verhalen. Met een branded documentary kun je jezelf direct onderscheiden. Een eerlijke en effectieve tool voor branding en positionering.

Onze werkwijze

Michiel van Haaften

Corporate Documentation & Design Manager EMEA, Topcon Positioning Group

Filmding denkt altijd kritisch mee over onze filmmarketing strategie.

Inmiddels werken wij al een aantal jaar tevreden samen met Filmding als filmpartner. Filmding denkt altijd kritisch mee over onze filmmarketing strategie en ondersteunt ons bij onze visuele uitingen. Samen hebben we vele projecten in binnen- en buitenland opgepakt, wat resulteerde in sterke films die ons hebben geholpen bij onze positionering. Tussentijds worden wij goed op de hoogte gehouden over de planning en voortgang van projecten, door middel van kwartaalmeeting.

Bekijk project

12

filmspecialisten

70+

tevreden klanten

9

jaar Filmding


In het kort gezegd

Ofwel, met een branded documentary…
– leg je de nadruk niet op je aanbod, maar op een oprecht verhaal
– spreek je daarom een breed publiek aan
– geef je de kijker een gevoel bij je merk: sterke branding

We denken graag mee hoe een branded documentary jou kan helpen je te positioneren.


Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.